Ik probeer me te verbinden met zowel de medewerkers van de opdrachtgever als met de opdrachtgever zelf. In mijn rol van adviseur of soms projectmanager zie ik mij als bruggenbouwer; tussen medewerkers, tussen leiding en medewerkers, tussen heden en toekomst, tussen het WAT en het WIE.
Een uitdaging is het om een organisatie te leren kijken vanuit de bril van hun klant. Want uiteindelijk gaat het om de klant van mijn klant.
Hoe kan die klant zo goed mogelijk worden bediend, wanneer is de klant tevreden? Een spannende balans is die tussen efficiency en effectiviteit. Hoe verhoudt klantgericht werken zich tot efficiënt werken? Daarbij zie ik in het toepassen van automatisering mogelijkheden om zowel efficiënt te werken als de klant optimaal van dienst te kunnen zijn. Dit samen onderzoeken is een mooi leerspel voor alle betrokkenen.
Ik krijg energie van mensen die WILLEN en zie het als uitdaging mensen zover te krijgen. Dat BETREKKEN hierbij het sleutelwoord is, is voor mij een gegeven. Alleen door mensen te betrekken ontstaat misschien belangstelling.